top of page

Suurasiakkaiden Edut Nyt Saatavilla Myös Pk-Yrittäjille

Unohda asiakaspalvelujonoissa roikkuminen ja lomakkeiden täyttely tekkiongelmien ilmaantuessa.

Monet puhelinoperaattorit ja ICT-toimijat keskittyvät vain suurimpiin asiakkaisiinsa, jättäen pienemmät yritykset pitkien asiakaspalvelujonojen ja yhteydenottopyyntöjen varaan. Edustavan asiakkaana hoidat asiat fiksummin: saat aina välittävää palvelua yrityksen koosta riippumatta

Asiakashoitomallimme on simppeli, 
henkilökohtaista palvelua ilman lisämaksua.

edustava_palvelut_dt6.png

MIKSI myös HINNOItTELUMME ON kilpailukykyisin?

Pohdimme asiantuntijoidemme kesken pitkään miten saisimme luotua parhaan palvelukokonaisuuden.

Screenshot 2024-04-29 at 16.50.02.png

Asiantuntijamme vertailivat ja kilpailuttivat ison liudan toimijoita: DNA voitti joka asteella.

Screenshot 2024-04-29 at 16.49.56.png

Yhteistyön tuloksena, Edustavan asiakkaat nauttivat ainutlaatuisesta asiakkaanhoitomallista ja markkinoiden kilpailukykyisimmistä hinnoista.

AINUTLAATUINEN EDUSTAVA PALVELUPÄÄLLIKKÖ™ -MALLI VELOITUKSETTA YRITYKSEN KOOSTA RIIPPUMATTA.

Esimerkkejä tyypillisistä palveluistamme

  • GSM/Data -liittymien avaus

  • PUK - koodit 

  • SIM - vaihdot

  • Asiakaspalveluratkaisujen suunnittelu 

  • Liittymätyypin muutos/optimointi 

  • Laajakaistojen avaus

  • Verkkoratkaisujen suunnittelu 

  • Laskuepäselvyyksien selvitys 

  • YritysDna tunnusten luonti 

  • Yrityksen nimetty yhteyshenkilö 

  • Yritykselle nimetty tiimi 

  • Oma asiakassähköpostikanava 

  • Tekninen konsultointi 

PALVELUMALLIMME HELPPOUS ALKAA TÄSTÄ. MITEN VOIMME PALVELLA?

puhelin_edustava.jpg

Haluan puhua puhelimessa

etapalaveri_edustava.jpg

Varaa 30 minuutin

etäkartoitus

lappari_edustava.jpg

Yhteydenotto sähköpostitse

Nimetön (3000 x 1400 px)_png 1.png

tai voit soittaa meille heti

tai jätä viesti sähköpostitse

  • Maksaako teidän palvelut erikseen?
    Ei, emme veloita erikseen asiakkaan hoitamisesta.
  • Keneltä lasku tulee?
    DNA laskuttaa asiakasta. Edustavalta ei koskaan tule laskua asiakkaalle. Sopimus tehdään aina asiakkaan ja DNA:n välille.
  • Oletteko DNA:n virallinen kumppani?
    Kyllä, olemme DNA:n suurin kumppani yritysasiakkuuksien hoidossa.
  • Onko palveluiden vaihtaminen työlästä?
    Operaattorin vaihtaminen on nykyään helppoa, ja vaatii käytännössä vain simkortin vaihtamisen. Me hoidamme loput!
  • Vaihtuuko puhelinnumerot operaattoria vaihtaessa?
    Ei! Puhelinnumerot pysyvät samana.
bottom of page