top of page
A7402099_edited_edited_edited.jpg

Tarina

Yhdessä onnistumme

Edustavan tarina sai alkunsa halusta auttaa pieniä ja keskisuuria yritysasiakkaita digimurroksessa.

 

Juuremme ovat ICT-alan asiakkuudenhoidossa ja olemme saaneet seurata läheltä, minkälaisia haasteita pk-yrityksillä on digimurroksessa. Lukuisten asiakaskeskusteluiden perusteella tiedämme, että liiketoimintaa tukevat ICT-ratkaisut nähdään entistä tärkeämpinä menestyvässä liiketoiminnassa. ICT-ratkaisuiden hankinta ja päivittäinen ylläpito koetaan kuitenkin haasteelliseksi ja jopa epämielekkääksi.

 

"Emme taida olla tarpeeksi iso asiakas saadaksemme hyvää palvelua."

 

Halusimme tarttua näihin haasteisiin ja tarjota digitalisaation mahdollisuudet jokaiselle asiakkaalle yrityksen koosta riippumatta. Siitä syntyi Edustava Oy kymmenen perustajaosakkaan toimesta keväällä 2022. Tiesimme, että muuttaaksemme alaa, tulee meidän paneutua juurisyihin ja luoda uudenlainen konsepti asiakkuudenhoitoon. Emme kuitenkaan onnistuisi tavoitteessamme ilman kumppania, joka on tarpeeksi muuntautumiskykyinen ja jakaa saman arvomaailman ja vision kuin mekin. Siksi DNA oli meille luonnollinen valinta. Yhdessä onnistumme.

Missio

Edustavan missiona on auttaa tasavertaisesti kaikenkokoisia asiakkaita menestymään tekemällä ICT-ratkaisuiden hankinnasta ja päivittäisestä ylläpidosta mahdollisimman helppoa.

Visio

Haluamme omalla esimerkillämme olla suunnannäyttäjä ja tarjota alan parhaan asiakaskokemuksen.

A7402096.jpg
DNA
MicrosoftTeams-image (2).png

DNA:n Myyntijohtaja Tommi Takala

EDUStava x DNA

" DNA:n visiona on tyytyväisimmät asiakkaat, ja Edustavalla on merkittävä rooli siinä miten hyvin onnistumme tavoitteessamme pienten ja keskisuurten yritysasiakkaiden osalta. Keräämme jatkuvasti dataa asiakasrajapinnasta ja pyrimme kehittymään yhdessä, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme visiomme mukaisesti. Edustavalla on oivallettu, minkälaisia haasteita pk-yrityksillä on ja minkälaisista asioista asiakastyytyväisyys rakentuu. Heidän välittävä ja kehityskeskeinen asiakkuudenhoitomallinsa osuu yksi yhteen tavoitteidemme kanssa, ja yhteistyö on erittäin hyvää. "

bottom of page